دردشة مجانى نت

تذكر ان الله يراك قال تعالى( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )
(شرح طريقة التعامل مع الشات وتغير اللغة الانجليزية الى العربية)

الأحد، 9 مايو، 2010

شرح فك الباند فى الشات اكسات chat xat ديجتال بطريقة احترفية وسريعة فك الباندحتى لو واخد حظر نهائى

27
شرح فك الباند فى الشات اكسات chat xat ديجتال بطريقة احترفية وسريعة فك الباندحتى لو  واخد حظر نهائى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كثير من الاخوة بيشتكو بسبب باند او حظر الشات chat axt وانا دخلت فى يوم شات من النوع دة لقيت ان السوابر فى الشات رغم انه شات مجانى وممكن اى حد يعمل فى تلت دقايق لقيتهم بيتنكو وبيتشنكو على الناس والواحد فيهم محسسنى انه مشترى شات بالف دولار ههههههه طيب انا روحت ضايقت واحد منهم مرة واتنين لحد ما ادانى حظر نهائى وقتها غيرت الاى بى وحاولت اخش لقيته مش عايز يخش طيب الحل ايه نستسلم للامر الواقع ههههههههه
طبعا لاء مفيش استسلام انا جيبلكم الحل


الاول لازم نعرف ان الباند فى الشات اكسات او ديجتال بيكون باند هاردسك يعنى على اسم الجهاز وارتباطات الملفات اللمؤقتة لانترنت اكسبلور والماك ادرس وعشان نفك الباند لازم نستعمل تلت برامج والتلت برامج انا جبتهم ورفعتهم على 14 سريفر تحميل وكل برنامج موجود فى موضوع ومعاه الشرح بتاعه بالصور والسريل الخاص بيه

لتحميل البرنامج الاول اضغط على اسم الموضع باسفل

شرح وتحميل برنامج تنظيف الجهاز ومسح الملفات المؤقتة

 

للتحميل البرنامج الثانى مع شرحه اضغط على اسم الموضوع باسفل 

شرح وتحميل بالصور للبرنامج wintools للتغير اسم الجهاز

 

للتحميل البرنامج الثالث مع الشرح والسريل اضغط على اسم الموضوع باسفل 

برنامج تغير الماك ادرس + السريل مع الشرح على 14 سريفر تحميل

 

طبعا زى ما قولت كل برنامج معاه الشرح بتاعه 


اول حاجة هتعملها بعد ما خدت الباند او الحظر فى الشات اكسات هو انك تروح لبرنامج مسح الملفات المؤقتة وتمسح كل الملفات المؤقتة لانترنت اكسبلور


تانى حاجة هتروح على برنامج تغير اسم الجهاز وتغير اسم الجهاز الى اى اسم  اخر لو مثلا جهازك اسمه nfmg خليه amr وهكذا تغيره كل مرة تاخد فيها باند


تالت حاجة واهم حاجة هتروح للبرنامج التالت وتغير الماك ادرس باى رقم وهمى غير الرقم الاساسى الخاص بيك 

وفى الحالة دى هتخش الشات تانى غصب عن عين المراقب فى الشات المجانى ديجتال اللى اصحابه مفكرين نفسهم اشترو الناس 


عند حدوث اى مشاكل او عدم فهم للشرح ارجو الاستفسارات فى تعليق


27 تعليقات على : "شرح فك الباند فى الشات اكسات chat xat ديجتال بطريقة احترفية وسريعة فك الباندحتى لو واخد حظر نهائى":

غير معرف يقول...

انت باشا

غير معرف يقول...

تسلم الايادى

غير معرف يقول...

تصدق بالله انت والله رجوله وانت كده هتجيب حق ناس مظالم كتير اوي

غير معرف يقول...

تسلم ايديك يافنان

TiGeR يقول...

فخم

غير معرف يقول...

انا جربت الطريق ومش شغالة
ارجوا الافادة

Amr Egyptian يقول...

ياريت توضح ايه بظبط اللى مش شغال واى خطوة بظبط وقفت عندها

غير معرف يقول...

بصراحه موضوع مهم ومفيد بس انتا شارح خطوات زياده
المفروض تشرح الطريقه بس مش تشرح خطوات ملهاش لازمه لفك الباند انا مش رديت اجرب الطريقه لان الموضوع فيه رغي كتير الي يعرف طريقه سهله لفك الباند يكلمني ahmed_emo_memo@yahoo.com ارجوالرد

غير معرف يقول...

مفيش حلاوة من غير نار

غير معرف يقول...

انا جربت الطريقة ونفعت معاية لكن لازم اثتناء مانا بفك الباند اقفل كل صفحات النت وبعدين ارجع افتحها تانى

غير معرف يقول...

اولا السلام عليكم والله انا شايف ان البرنامج سهل جدا بس فى حاجة غلط ودى اللى كل برنامج مش زكرها اولا لما ترجع ما بايدهم بطردوك تانى وعادى وكلم مرة كدة تطرد وتيجى تعمل كل الخطواط وتطرد يبقى انت واحنا عاملنا اية وعلى فكرة يااخى انا عندى شات ومش بنعاملم وحش دا احنا بنتمنا انهم يجووووووووووو ازاى بقى وشكرا لك خالص ومش تزعل دة الكلام بتاعى وشكرا وعايز برنامج رفع الشات من غير ما ا تجيب ناس بيجى ازى مش عارف سالت ناااااااااااس كتير قالووووووووووو دى حاجة اسمها رفع الشات وانا عايز البرنامج دة جدة علشان مش عندى نااااااااااس خالص وشكرا لكم ممكن اسيب اللينك شاتى تشرفونا واللى عندة الحل يقول والسلام عليكمhttp://xat.com/AYMANNNNNNNO

غير معرف يقول...

صوبعنا مش زى بعضها وفعلا فيه مشرفين مستفزين وبيتعمدو طرد الزوار

غير معرف يقول...

مش عارف افك الحظر يا صحبى اعمل غيرت لاى بى بردو حظر استعملت الهوت سبوت بردو مش بيفك الحظر

غير معرف يقول...

انا محمد من شبرا انا مخنوق اوى علشان انا كنت في شات بنت مصر وسوبر كان رخم اوى فاطرد من الشات انا عايز اخش تانى ازى ونبى مش ؟؟؟؟ انااميل ياهو ?????? bakaboza_2016

غير معرف يقول...

بصراحه بصراحه انت راجل وانا كنت اتمنى انك تكون اخويه او قريبى من بعيد يا صحبى انا كل يوم بنت تطردنى وواحد يطردنى بمجرد ان البنت الى بيحبها ردت عليا السلام

غير معرف يقول...

لو سمحت يا صاحب شات مجانى نت ابوس على ايدك كلمنى على الاميل دا انا محتاجك ضرورى ضرورى موضوع فوق الخطوره لو لسا بتدخل اكسات وحيات النبى لتكلمنى وحيات اغلى حاجه عندك

غير معرف يقول...

[pheمن فضلك
انا مش خبيره اوى فممكن يكون شرحك على الميل لانى حملت برنامج كاسبر ودخلت الشات ومع ذلك بندنى المراقب ماتمكنت من الدخول ميلى هو love.reem190@yahoo.com

غير معرف يقول...

الله يجزززززك خير ياااااااااارب
كنت محتااااااجه للبرانمج مررره
بجد ثاااااااانكس الله يعيطك العافيه

غير معرف يقول...

البرنامج مش بتحمل
كل ماجى اخطار الرشيف الى هنزل منو مش بتحمل

غير معرف يقول...

يا جماعه انا كان عندى 1000 اكسات واتسرقوا منى ومش عارف اجبهم ومش عارف مين الى سرقهم ممكن حد يقولى اعمل ايه

مجاريح يقول...

انا عايزطريقة ترجع الرج مشش جيست

غير معرف يقول...

موضوعك للاسف مش كل كدة انا معي طريقة ثواني تفك البند وبدون وجع راس ZeRo:::HacKeR

غير معرف يقول...

حلو مشكوووووووووووور

غير معرف يقول...

وانت ليش مدوخ روسنا برامج وماعرف ايش انا افك البناد بدون برنامج ريبونشالله بشرحلك كيف تفكخ عن ق

غير معرف يقول...

لا انا موش فاهمه ولا شىء

غير معرف يقول...

انا عاوز بس اشكرك وارجو منك انك تطور مع اللى بيطرو الاجهزة وحاول تفتح تعليم للبرامج دى وتكون انت خطوة لغيرك انة يتعلمها ويعلم غيرة ((((((((((((((انت قرصااان))))))))))وياااااااااااااااااااا ريت نكون اصدقاء____fares_2006344@yahoo.com_______
ودة الفيس____tito_love_a25@yahoo.com
وتسلم يا عمرنايس مااااااااااااااااااااااان

غير معرف يقول...

خلي بالكم يا جماعه الملف التاني بتاع تغيير اسم الجهاز ده هكر واي حد اوعوا ينساق ورا اي كلام خداع وخلاص

إرسال تعليق

 
الحقوق محفوظة لـمجانى نت | تعريب و تطوير : عمرو المصرى
Pro Indexer Free Premium Blogger theme by Introblogger